Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

απο αναμεταδοση

Πασχαλινα (καθυστερημενα)

Πραγματική εβδομάδα των Παθών... έφυγε ο γείτονας για Πάσχα και έκλεισε το ρούτερ... 

Μισθωτός με σούβλα ζητά μισθωτό με αρνί για αμοιβαία συνεργασία. 

Φέτος το Πάσχα τα οικονομικά μου μού επιτρέπουν να ψήσω μόνο καφέ.

@@@@@@@@@@@

-Κωστα, μ'απατάς! 
-Μα, τι λες μωρό μου;
 
-
Κωστα, έχεις κραγιόν στο πουλί σου!!! 
-
Έλα Χριστέ μου, λίγο κραγιόν στο πουλί μας δε μπορούμε να βάλουμε; 
Ήμαρτον...!!! 


- Μπαμπά ,τι είναι τα ΚΑΠΗ; 
-
Όταν για εκδρομή πάνε πιο πολλοί άνθρωποι απο δοντια 

- Μορο μου θέλο να σου παιτάξο τα ματια έξο. 
- Τα κατάφερες με την ορθογραφία σου ... φτάνει ......
 

-Νίκο, έχω πρόβλημα με τη γυναίκα μου... 
- Τι πρόβλημα;
 
- Μο
ύ ζητάει συνέχει χρήματα... Τη Δευτέρα 100 ευρώ, την Τρίτη 200 
ευρώ, την Τετάρτη 250 ευρώ...
 
- Ώπα
, σιγά! Και τι τα κάνει τόσα λεφτά; 
- Ξέρω και γω... Μήπως τ
ής τα δίνω;! 

- Κανε μια ετσι και πιασε μου τα τσιγαρα 
- Πού ειναι ;
 
- Στο περιπτερο ...
 

- Πήγαινε να φιλήσεις το χέρι του παπά, παιδί μου. 
- Ποιος είναι ο πάπας;
 
- Ο μουσατος...
 
- Οχι με το τατουαζ
,παιδι μου, εκείνος εκεί με τα ράσα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου