Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

απο αναμεταδοση


-Παιδι μου γιατι ξυπνας μεσημερι; 
-Μανα εχω μεγαλα ονειρα 


Τρείς μέρες ξέχασα ανοιχτό το θερμοσίφωνα και με πήραν απ' τη ΔΕΗ να με 
ευχαριστήσουν για την υποστήριξη. 


Αν δεν έχεις λεφτά για γιατρό πήγαινε στο αεροδρόμιο.Δωρεάν 
ακτινογραφία, μαστογραφία και αν πεις κάτι για ναρκωτικά δώρο και μια 
κολονοσκόπηση! 


- Τι να ντυθώ τις απόκριες ;;; 
- Φόρεσε μαύρο σορτσάκι, ποδοσφαιρικά παπούτσια, σουτιέν πρόστυχο με 
αντίστοιχο μαλλί και βάψιμο, μια σφυρίχτρα στο λαιμό και δύο κάρτες , 
μια κίτρινη και μια κόκκινη, σφηνωμένες στο σουτιέν. 
- Και τι θα εχω ντυθεί ;;; 
- Πουτ@ν@ διαιτησία...!!!


-τι ράτσα ειναι το σκυλάκι σας; 
-Aστον Mάρτιν. 
-μα ,αυτό είναι μάρκα αυτοκινήτου. 
-Mάρτιν, άσε τον κύριο. 


- Έχεις τελειώσει όλα τα μαθήματα της σχολής σου; 
- Ναι, σε λίγες μέρες θα ορκιστώ κιόλας! 
- Γιατί; Δεν σε πιστεύουν;


-Στα πουλιά μιλάω και στα δέντρα τραγουδώ. 
-Αλκίνοος; 
-LSD! 


-Έλα μάνα, αύριο μεσημέρι φτάνω με την Λουφτχάνσα. 
-Πάλι με στριπτιτζού έμπλεξες;;; 


Ένας τύπος οδηγά και του πετάγεται μία κοπέλα αντικανονικά με το αμάξι!!! 
Αυτός με βαριά φωνή της λέει: 
-Τι κάνεις μωρή ηλίθια, βλαμμένη, ζωντόβολο;" 
Η κοπέλα απαντά: 
- Συγνώμη , κύριε, έχετε δίκιο. Γιατί ,όμως μού μιλάτε έτσι; 
Και αυτός : 
- Είμαι κρυωμένος 


Eγώ, ρε, δε σ' αγαπούσα; Εγώωωω; Εγώ, που 3 χρόνια ρουφούσα την κοιλιά μου!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου