Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

σχεδον παραδοξολογιες

το ταξιδι στο χρονο δεν εχει μελλον

δεν το 'κανα εγώ. Κανείς δεν με είδε να το κάνω.

οποιος δεν μπορει να φανταστει το παρελθον του δεν εχει μελλον

ενας που δεν ξερει να μετραει,είναι τυχερος αν βρει ένα τετραφυλλο τριφυλλι;

πόσο άστοχο είναι να αποκαλούμε αυτόν τον πλανήτη Γη, ενώ είναι εντελώς ξεκάθαρο ότι είναι Ωκεανός!

δεν ξέρω αν είμαι Χριστιανός, αλλά Ορθόδοξος είμαι οπωσδήποτε.
(Νίκος Εγγονόπουλος)

δεν πιστεύω στην αστρολογία. Είμαι Τοξότης, και οι Τοξοτες δεν πιστεύουμε σ' αυτά.

ποτέ δεν ασκώ κριτική στους διαιτητές και δεν πρόκειται να αλλάξω συνήθειες τώρα, γι' αυτό το καθίκι.

πίνω για να ξεχάσω ότι είμαι μπεκρής.

είμαι ικανός για το καλύτερο και το χειρότερο. Αλλά στο χειρότερο είμαι ο καλύτερος.

κάθε φορά που ανοίγω το στόμα μου, κάποιος ηλίθιος αρχίζει να μιλάει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου