Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

απο αναμεταδοση


Αγόρι: Γιατί ισιώνεις τα μαλλιά σου με το σίδερο; 
Κορίτσι: Για να δείχνουν πιο μακριά. 
Γιατρός: Θα μου πεις πώς έκαψες το πουλί σου; 


-Τι δουλειά κάνεις; 
-Μπράβος, εσύ; 
-Συγχαρητήριος! 



Πέθανε ο άλλος 200κιλά και δεν χώραγε στο φέρετρο.. Προσευχόμασταν όλοι «θεός  χωρέστον».


Σκέψου να έχεις αλτσχάιμερ και διάρροια ταυτόχρονα. Να τρέχεις, και να μη  θυμάσαι για πού. 


Πάω ταβέρνα εχθές και ρωτάω το σερβιτόρο...Τι έχεις; Και τι δεν έχω, μού λέει,  και πέφτει κλαίγοντας στην αγκαλιά μου!


-Δεν ήθελα πιτόγυρο, με πίεσαν. 
-Δηλαδή τι σού είπαν; 
-"Θέλεις πιτόγυρο;" 



Διαβάζω για την εξεταστική και κάθε φορά που αλλάζω σελίδα κοιτάω την  προηγούμενη και αναρωτιέμαι μήπως είμαι χρυσόψαρο; 


-Διάβασες; 
-Όχι. 
-Θα μείνεις. Δεν θα κάνεις τίποτα στη ζωή σου. 
-Διάβασες; 
-Ναι. 
-Ναι, πρόσεχε μην κουραστείς από το πολύ διάβασμα. 
-Διάβασες; 
-Αφού δεν έχω μάθημα αύριο. 
-Είδα και όταν έχεις τι κάνεις! 
(Ελληνίδα μάνα) 



Τις Απόκριες ντύνομαι σκαμνί μπας και μού κάτσει καμία. 


Όταν βλέπω να ρίχνουν αλάτι στο χιόνι πηγαίνω δίπλα τους, ρίχνω πιπέρι και  ρωτάω "νομίζω είναι εντάξει, παιδιά, ας δοκιμάσει κάποιος" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου