Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

απο αναμεταδοση

-Μωρό μου, σού αρέσει το νέο μου φόρεμα;
-Ωραίο είναι ,αγάπη μου, σού κρύβει και τα περιττά κιλά....
Τώρα σας γράφω απο τα επείγοντα του Ευαγγελισμού με πέντε ράμματα στο κεφάλι.


Θα μαγείρευα ,αλλα βαριεμαι... ας ξεκουραστούν και μια μερα στην Πυροσβεστική....


Κορυφαίοι χειμερινοί προορισμοί:
Στο κρεβάτι με την κουβέρτα...
Στο σαλόνι με την κουβέρτα...
Στο μπάνιο με την κουβέρτα...


-αληθευει,ότι του Οιδιποδα τού αρεσαν τα γλυκα;
-τούς γ@μουσε τη μανα!


Η πελατισσα:-μερικες φορες τα παιδια είναι αφορητα!τσακωνονται, ζηλευει το ένα το άλλο…
Η κομμωτρια:-μηπως δειχνετε περισσοτερη αδυναμια σε καποιο απ`τα δυο;
-όχι βεβαια!εγω δεν ξεχωρισα ποτέ τα παιδια μου!....αγαπαω το ιδιο και τον Γιωργακη μου και το άλλο
 (από Αρκα/Μαλλί με μαλλί)


2+2=5 (για μεγαλα δυάρια)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

και μερικες εικονες






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου