Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

απο αναμεταδοση


Ολοι ειμαστε σε σχεση,απλως δεν το ξερουμε…εγω,πχ,ειμαι πιο χοντρος σε σχεση με περυσι

Το αντιθετο του sex and the city…..μαλακία και στο χωριο

-φιλε,καπνιζεις;
-ναι
-ξερεις ότι με τα λεφτα που εχεις δωσει για τσιγαρα θα μπορουσες να εχεις παρει μια φεραρι;
-εσυ καπνιζεις;
-όχι
-πού την εχεις παρκαρει;

Η πιθανότητα να ξεχάσεις κάτι είναι ανάλογη του... του...

 Λένε ότι στο γάμο περνάς ζωή και κότα! Δεν λένε όμως ότι ο ένας
κάνει την ζωή και ο άλλος την κότα.! 

Στο απέναντι μπαλκόνι τέσσερα άτομα καπνίζουν ένα τσιγάρο. Πουτάνα κρίση.!

(Αρκας…Μαλλι με μαλλι)
Πελατισσα:-τα σημερινα παιδια είναι πανεξυπνα!
Κομμωτρια:-πραγματι
-πελατισσα:-χθες,ενώ θηλαζα τον γιο μου,μού λεει ο αντρας μου "δεν νομιζεις ότι πρεπει να σταματησεις να τον θηλαζεις;μεγαλωσε πια"……"αυτά είναι ανοητες κοινωνικες προκαταληψεις" τού λεει ο γιος μου.

H Oυκρανία θα ανοίξει το Τσέρνομπιλ γιά τούς τουρίστες. Είναι όπως η  Ντίσνειλαντ, απλως το δίμετρο ποντίκι θα είναι αληθινό. 

Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για  τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου