Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Αρκας.....Μην ψαρωνεις


Καρχαριας:-πες μου ,Κορνηλιε,γιατι εισαι μαζι μου;
Κορνηλιος:-ειμαι ψαρι-πιλοτος,σερ….ειναι η δουλεια μου να συνοδευω μεγαλα ψαρια
-ναι,αλλά γιατι ειδικα μ`εμενα;…γιατι δεν εισαι με καποιον αλλον καρχαρια;…ή με καποια φαλαινα;
-αν σας ελεγα ότι εκτιμω την ψυχικη σας λεπτοτητα και την πνευματικη σας ευγενεια θα με πιστευατε,σερ;
-φυσικα θα σε πιστευα!
-τοτε,προσθεστε και τηη γοητευτικη σας αφελεια


Καρχαριας:-μμμ!...τι βλεπω;  Μια τραγανη χελωνιτσα!
Κορνηλιος:-οφειλω να σάς ενημερωσω ,σερ,ότι η συγκεκριμενη ανηκει σε προστατευομενο ειδος…είναι χελωνα καρετα-κα….
(ο καρχαριας την καταβροχθιζει)….λή χωνεψη!


Καρχαριας:-τι κανεις στον ελευθερο χρονο σου,Κορνηλιε;
Κορνηλιος:-διαβαζω,σερ…μολις χθες τελειωσα τον Μομπι Ντικ
-ποιος είναι ο Μομπι Ντικ;
-είναι μια μεγαλη λευκη φαλαινα που στο ομωνυμο μυθιιστορημα εχει φαει το ποδι ενός φαλαινοθηρα,κι αυτος ορκιζεται να την βρει και να την σκοτωσει
-ανοησιες!...να την σκοτωσει επειδη τού εφαγε ένα ποδι;…
(και δειχνοντας ένα χταποδι με ΕΝΑ μονο πλοκαμι)
…τοτε εμενα τι πρεπει να μού κανει αυτος;


Καρχαριας,στο μονοπολοκαμο χταποδι:-ηρθα παλι!...με επιθυμησες;
Μονοπλοκαμο χταποδι:-τι θελεις πια από μενα, σαδιστικο τερας;δεν φτανει ό,τι μού εχεις κανει;
-μα γιατι εισαι τοσο εχθρικος καθε φορά που με βλεπεις;
-μπα!...μηπως θες να σού βγαζω και ουζακι;


Καρχαριας,φευγοντας, αφου τού εκοψε και το τελευταιο πλοκαμι:-εγω όταν νιωσω καπου ανεπιθυμητος, αμεσως παιρνω ποδι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου