Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Αρκας.....ο Ισοβιτης 2


Ισοβιτης στον παπά:-αν υπαρχει Θεος και είναι τοσο καλος οσο λενε,τοτε γιατι αφηνει να με εκτελεσουνε;
-μην βλασφημεις,παιδι μου
-δεν βλαστημαω,ρωταω! Πού ειναι η καλοσυνη του,πού είναι η συγνωμη του; Γιατι αφηνει να πεθανει ενας ανθρωπος που εκανε ένα λαθος;…ξερεις γιατι;γιατι απλουστατα δεν υπαρχει Θεος! Όλα αυτά είναι ένα μεγαλο ψεμμα και καποτε θα το καταλαβουν ολοι
παπάς:-δηλαδη,καλα που εχω κι εκεινο το πτυχιο στα ηλεκτρονικα…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αρουραιος:-κορνιζα από σπιρτοξυλα! Αριστουργημα! Τις φκιαχνει ενας ισοβιτης…παρ`τη να βαλεις τη φωτογραφια της γυναικας σου
Καταδικος:-της γυναικας μου; Βαλτός εισαι;…η γυναικα μου με κερατωνει κι εσυ μού λες να τη βαλω σε κορνιζα;…η τσουλα! Γιατι να το κανει σε μενα αυτό; Γιατι,γιατι;
Αρουραιος:-εχω και πολύ ωραια καθρεφτακια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

υπέργηρος βαρυποινιτης:-σε λιγα χρονια που τελειωνει η ποινη μου θα βγω από δω μεσα και θα πιασω την καλη!
αρουραιος:-ονειρευεσαι ,γέρο…νομιζεις ότι ο κοσμος είναι ακομα όπως τον ηξερες όταν μπηκες στη φυλακη; Εχουν αλλαξει πολύ τα πραγματα από τοτε
-οσο κι αν αλλαξε ο κοσμος, ενας καλος κλεφτης σαν κι εμενα εχει παντα προοπτικες
-αυτό είναι σωστο! Και σημερα υπαρχουν πραγματα να κλεψεις
-αν υπαρχουν λεει;   Δεν θ`αφησω αλογο για αλογο!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αρουραιος:-ξερεις,μελλοθανατε,αν εισαι τυχερος,μπορει να σού δωσουν χαρη τωρα το Πασχα
-αποκλειεται,εμενα η ατυχια με κυνηγαει από τοτε που γεννηθηκα…ότι κι αν εκανα στη ζωη μου πηγε κατά διαβολου…οπου κι αν πηγα εφερα την καταστροφη
-αληθεια,τι δουλεια εκανες όταν ησουνα ελευθερος;
-υδραυλικος

-και μετα τη Βενετια, πού πηγες


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου