Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Αρκας.....Χαμηλες Πτησεις 1


Γιος-σπουργιτης:-αποφασισα να γραψω ένα μεγαλο μυθιστορημα!
Πατηρ-σπουργιτης:-ωραια ιδεα!...μηπως μπορω να βοηθησω;
-εσυ να με βοηθησεις;!!  Χα-χα-χα…ας γελασω!...ή μαλλον ναι…μηπως μπορεις να γραψεις καπου ολες σου τις σκεψεις και να μού τις δωσεις;
-γιατι;
-χρειαζομαι λευκα χαρτια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πατηρ:-δεν μού ειπες…τι τιτλο εχει το μυθιστορημα που γραφεις;
Γιος:-«ο δολοφονος με το τσεκουρι»…είναι παιδικο!
-παιδικο;
-ναι! είναι η ιστορια ενός παιδιου που σκοτωνει τον πατερα του με τσεκουρι
-γιατι;
-γιατι δεν μπορουσε να βρει πιστολι
-όχι,εννοω γιατι τον σκοτωνει;
-γιατι είναι πιο θεαματικο από το να τον δηλητηριαζει
-εννοω,γιατι ηθελε τον πατερα του νεκρο;
-ποιος σού ειπε ότι τον ηθελε νεκρο;…σ`ολο το βιβλιο προσπαθει να ξεφορτωθει το πτωμα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πατηρ:-ξερεις ποιο είναι το λαθος μου μαζι σου; Το λαθος μου είναι ότι προσπαθω να ειμαι φιλος σου κι ετσι σού εδωσα πολύ θαρρος!   Αλλά αυτό το εκανα γιατι δεν ηθελα να σε μεγαλωσω όπως με μεγαλωσε εμενα ο πατερας μου…αληθεια,δεν σού εχω μιλησει ποτέ για τον πατερα μου,τον παππου σου
Γιος:-όχι,και ουτε θελω…εμενα δεν με ενδιαφερει ο δικος μου πατερας,θα με ενδιαφερει ο δικος σου;
-ο δικος μου πατερας ηταν παντα ψυχρος και απομακρος…τον περισσοτερο καιρο ελειπε απ`το σπιτι…
-προσπαθουσε να ξεχασει ότι βγηκες ηλιθιος
-…το μεγαλο μου παραπονο είναι ότι δεν ηταν  ποτέ κοντα μου και δεν ασχοληθηκε ποτέ μαζι μου!...θυμαμαι μια φορα που ειχα ένα δυσκολο προβλημα στα μαθηματικα  και δεν μπορουσα να το λυσω,τού ζητησα να με βοηθησει…λοιπον,ξερεις τι μού απαντησε;
-δυο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γιος:-βαρεθηκα πια εδώ περα,ρε μπαμπα!...πότε θα παμε διακοπες;
Πατηρ:-το μυαλο σου συνεχεια στις διακοπες και στις διασκεδασεις…εγω όταν ημουνα μικρος οι δικοι μου δεν με πηγαιναν ποτέ πουθενα:
-φυσικα!   αφου ησουνα καθυστερημενο
-ασε τις εξυπναδες, ανοητε !  απλως οι γονεις μου ηταν φτωχοι και δεν ειχαν δυνατοτητα για διακοπες και ταξιδια…μονο μια φορα με πηγαν ταξιδι,και ξερεις πού;
-στην Παναγια της Τηνου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πατηρ:-να ο γιος μου!...(προς τον γιο) ελα να γνωρισεις την κυρια που σού ελεγα
Φιλη του πατρος:-α,τι χαριτωμενο αγορακι!...τί κανεις,μικρο μου;
Γιος:-αυτή είναι η γκομενα σου;
Πατηρ:-   σκασμος,αναγωγε!...δεν μπορεις επιτελους μια στιγμη στη ζωη σου να φερθεις καλα;  Δεν μπορεις να πεις μια ευγενικη κουβεντα;
-αν είναι για μια,μπορω…(προς αυτην)σας εχει πει ποτέ κανεις ότι εχετε ωραια ματια;
-όχι,αγορι μου

-δεν παραξενευομαι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου