Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

απο αναμεταδοση


Ακούς ένα τραγούδι. Τραγουδάς. Αναρωτιέσαι "εγώ γιατί ακόμα δεν έχω βγάλει δίσκο;". Σταματάει το τραγούδι, συνεχίζεις να τραγουδάς. Καταλαβαίνεις το γιατί...!!!

Κάνω μια νέα δίαιτα, που τρως ό,τι θες και κάθεσαι πάντα δίπλα σε έναν πιο χοντρό...!!! 


Εκανα ποδήλατο με κλειστά ματια. Τα ανοίγω και τι να δω;;; Παντού γιατροί...!!! 


· Έκανα και σήμερα τη καλή μου πράξη! Βγήκα το πρωί να πάω βόλτα τον σκύλο μου και βλέπω έναν άντρα να τρέχει να προλάβει το λεωφορείο. Αμολάω και εγώ το pitbul και εντάξει το πρόλαβε...!!!


Με εκανες και γελασα πολυ…Ας πω κι εγω ενα..
Ένα


Συνταγή γιατρού:
Τί βλέπω εγώ: 
₪₮₩£§‘糶&#185 ;“£­·≈≤≠.
Τί βλέπει ο φαρμακοποιός: Augmentin 625mg


Άρχισα να μετράω πρόβατα για να κοιμηθώ...
Τι να δω; Λείπανε δυο. Αστυνομία, κακό, χαμός, ληστές....
τέσσερις το πρωί κοιμήθηκα...........Eiναι να μη σου τύχει...!!


Aύριο όλοι για διαμαρτυρία συμπαράστασης κάτω από το σπίτι μου στις 5 το απόγευμα.O γείτονας έκλεισε το ρούτερ.Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!


τον βλέπεις αυτόν εκεί με το μηχανάκι;
- ναι.
- από πέντε χρονών τον ξέρω. Αυτός με μεγάλωσε.
- γείτονας;
- όχι
, ντελιβερας..


Τι βρήκε ένας τράγος που έπεσε μέσα σε ένα πηγάδι;
Τραγικό Θάνατο


Τι λάδι βάζουν οι φαντάροι στο φαγητό τους;
Άλτις ει...


-Με είπε κουραμπιέ!
-Και τι έκανες;
-Δεν έβγαλα άχνη...


-Παλι μεθυσμενος εισαι,ρε μαλακα;.. παρε με τηλεφωνο μολις γυρισεις σπιτι.
- Αλκοολ you later..


επικαιροτητα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου