Κυριακή 26 Μαΐου 2013

παραδοξα

αυτό που φοβάμαι πολύ είναι μην τυχόν ΔΕΝ πεθάνω (Henri
Salvador,τραγουδιστής-εν-ενεργεία,85 ετών.....αργοτερα, πεθανε)

μελέτα την αλλαγή...είναι το μόνο πράγμα που παραμένει σταθερό

«παραδοξο»....ετσι αποκαλουν την αληθεια οι ηλιθιοι

αν αυτό είναι καφές, παρακαλώ φέρτε μου λίγο τσάι...... αν όμως είναι τσάι,
τότε φέρτε μου λίγο καφέ.

γιατί λέμε «δουλεύω σαν σκυλί»;.... απ ότι βλέπω τα σκυλιά όλη την ημέρα
κοπροσκυλιάζουν

μού αρεσουν αυτοι που εχουν το θαρρος της γνωμης μου

σού συγχωρω ολα τα ελαττωματα μου

περασαν ενα ολοκληρο βραδυ ακουγοντας-τον να μιλαει σεμνα για τον εαυτο του

δεν εχω μαθει να αντεχω την ευτυχια (Μ Γιουρσεναρ)

τα μισα απ`τα ψεματα που λενε σε βαρος μου δεν ειναι αληθεια

η ομάδα επΑΝΔΡώνεται με ειδικευμένες νοσηλεύτριες

οι αρχαίοι Ελληνες είχαν «αρχαίους Έλληνες»;

είναι εύκολο να υπολογίσουμε πόσα σπόρια είναι μέσα σε ένα μήλο...ποιός
μπορεί όμως να πει όσα μήλα βρίσκονται μέσα σε έναν σπόρο;

το ο,τι είμαι παρανοικός δεν σημαίνει οτι ΔΕΝ μού την έχουν στημένη

αφού η απάντηση είναι σωστή, ποιος νοιάζεται για το ότι η ερώτηση είναι
λάθος;

τί θα συνεβαινε αν ΔΕΝ υπηρχαν υποθετικες ερωτησεις;

εχω καταπληκτικη μνημη ...... ξεχναω τα παντα(Colette)

αν θελεις να με ακολουθησεις - μή με ακολουθας (Νιτσε)

το πρωτο θανασιμο αμαρτημα : να εισαι τρωτός
η πιο μεγαλη αρετη : να εισαι τρωτός

το γόνατο είναι η αχίλλειος πτέρνα του ποδιού

πλούτος δεν είναι η περιουσια μας,αλλά το τί μπορουμε να κανουμε χωρις
αυτην

το σημειο εξοδου απο τον κυκλο βρισκεται στο κεντρο του

παντα υπαρχει ενας αλλος δρομος...με το ιδιο παντα αδιεξοδο στο τερμα του

...êáé ðåöôïíôáò áíáóêåëá ôïύ`äùóå ðåíôå öáóêåëá!
(απο την σειρα  "êé åíá äáêñõ êõëïõóå áñãá óôï ìåôùðï ôïõ...)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου