Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

πολιτικοί

στην πολιτικη εχουν μεγαλυτερη σημασια οι δικαιολογιες παρά η
πραξη...γι`αυτο οι λεξεις εχουν μεγαλυτερη σημασια απο τα πραγματα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο,τι λειπει στον ομιλητη σε βαθος,μάς το δινει σε μηκος

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πωλειται:ενα σετ ηθικων αξιων,αχρησιμοποιητο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

είναι τρομερό να έχεις λέγειν και να έχεις άδικο (Σοφοκλής)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

δεν ενδιαφέρει το τί λένε οι πολιτικοί... ενδιαφέρει το τί ΔΕΝ λένε

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

πολιτικη ειναι η τεχνη του να ψαχνεις τί δεν παει καλα,να το βρισκεις ειτε υπαρχει ειτε οχι,να βαζεις λαθος διαγνωση  και ,τελος,να εφαρμοζεις λαθος θεραπεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

συμφωνεις ή να σε πλακωσω στις φαπες;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

μάς κανετε τη χαρη, οταν επικαλειστε το λαο, να λετε και ποιο ποσοστο του εκπροσωπειτε;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

εκει.......να ευχεσαι να αποτυχει ο αλλος για να δικαιωθεις

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

βρισε κι εσυ.......καπου θα βολευτεις

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
  προεκλογικόν

η προβατίνα: -τί θέλεις και σκαλίζεις την τηλεόραση τέτοια ώρα;

το προβατάκι: -καλέ μαμά,ασε με να δω το ντιμπέεεεεεεεεε

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Υποψήφιος βουλευτής κατά την προεκλογική του εκστρατεία πλησιάζει μια κυρία και της λέει:
- Γειά σας, θέλω να σας συστηθώ, είμαι 38 χρονών, μέλος του Κοινοβουλίου εδώ και 10 χρόνια, και είμαι τίμιος.
- Γειά σας, χάρηκα πολύ για τη γνωριμία, είμαι 38 χρονών, πόρνη εδώ και 10 χρόνια, και είμαι παρθένα !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το αμίμητο του Καραμανλή στη Ροδο
Συγκεντρωμένοι(ρυθμικά): "Ηηηηηρθε ή ώωωωωρα τού-Κα -ρά-μα -νλή!"
Καραμανλής: "Η δικιά σας η ώρα ήρθε!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

μαυρισμενος υποψηφιος,σχολιαζοντας αποτελεσματα εκλογων):
-το πήρατε το μήνυμα;; το πήρατε το μήνυμα;; πάρτε και τα παπάρια μου τώρα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

ο ασθενης στον ψυχιατρο:-γιατρε μου,εχω τριπλη προσωπικοτητα...σκεφτομαι
κατι,λεω κατι αλλο και ταυτοχρονα ξεχναω τί ειπα!
και ο ψυχιατρος:-συγνωμη,με ποιο κομμα μού ειπες οτι εκλεγεσαι;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οταν είσαι βουτηγμένος στα σκατά, κράτα το στόμα σου κλειστό.
(Μαφιόζικη συμβουλή)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου